طراحي داخلي طراحي داخلي .

طراحي داخلي

طراحي يك اتمسفر امن براي يك دفتر حقوقي در تورنتو

 

 طراحي يك اتمسفر امن براي يك دفتر حقوقي در تورنتو
وقتي شركت حقوقي ديويس، وارد، فيليپ و واين‌برگ تصميم گرفتند تا دفتر حقوقي جديد خود را در شهر تورنتو بنا كنند از شركت  دكوراسيون داخلي سُم دعوت كردند تا دفتر جديد اين شركت در مركز آر‌. بي. اس در اين شهر را طراحي كنند و فضاي باز دفتر را به فضاي داخلي يك شركت حقوقي معتبر تبديل كنند. اين شركت براي رسيدن به طراحي داخلي مورد نظرش، يك طراحي داخلي مدرن و كاربردي از پارتيشن‌هاي ساخته شده از چوب و فلز و سقف كاذب استفاده كردند.
شركت طراحي داخلي و بازسازي ساختمان در اولين گام كوشيد تا با پارتيشن‌ها دفتر را به اتاقك‌هاي كوچكي تبديل كنند تا مشتري‌ها بتوانند در محيطي خصوصي با وكلا يا مشاوران‌ حقوقي‌شان صحبت كنند. طراحي دكوراسيون داخلي اتاق كنفرانس اين شركت با دقت فراوان انجام شده و طراح دكوراسيون داخلي منزل از مدرن‌ترين ميزها و صندلي‌ها براي تزئين اين اتاق استفاده كرده‌اند. طراحي داخلي هم براي افزودن بر تمركز كاركنان و نورپردازي مناسب براي اين اتاق يك سقف كاذب را طراحي و اجرا كرده است. در اجراي اين اتاق كنفرانس از ديوارهاي متحرك استفاده شده تا در صورت لزوم هم فضاي اتاق كنفرانس را از بقيه‌ي فضاي دفتر جدا كند و هم اين‌كه ديوارها امكان معرفي و ارائه‌ي پروژه‌ها در زمان كنفرانس را به كاركنان بدهد. طراح داخلي تالاري عريض را به كاركنان اختصاص داده و با طراحي يك راه‌پله‌ي مشبك اين حس و حال را به مشتريان مي‌دهد كه در فضايي امن و خصوصي با وكيل‌شان صحبت مي‌كنند.
طراحي اين دفتر نشان تأييد ال. اي. اي. دي را دريافت كرده است. اين نشان تأييد به اين دليل به اين طراحي دكوراسيون داخلي اهدا شده كه براي روشنايي از نور طبيعي استفاده شده است، به‌ترين سيستم گردش هوا در اين دفتر به كار رفته و در طراحي دكوراسيون داخلي از وسايلي استفاده شده كه فضايي دوستانه و راحت را براي مشتريان فراهم كند. 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۰:۱۷ توسط:كميل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :